ای اکس پی | EXP 6000 مطلب ویژه

ای اکس پی EXP 6000 ای اکس پی EXP 6000 AZARI

دستگاه ای اکس پی 6000 | Exp 6000 جدید ترین دستگاه فلزیاب تصویری با بهره مندی از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا ساخت شرکت okm آلمان است . با ای اکس پی 6000 | 6000 Exp تصویری واضح و تفکیک شده از داخل زمین خواهید داشت . قیمت ای اکس پی 6000 | 6000 OKM EXP نسبت به تصویر واضحی که ارائه می کند دستگاه ارزشمندی است .

 

معرفی اجمالی  فلزیاب تصویری سه بعدی exp 6000


ای اکس پی | exp 6000 بهترین اسکنر سه بعدی و فلزیاب تصویری زمین از سری فلزیاب های معروف فیوچر اوکی ام آلمان می باشد.سری فیوچر یک گروه ازفلزیاب های تصویری قوی طراحی شده برای پیدا کردن گنج و عتیقه های زیر زمینی است .فلزیاب تصویری exp 6000با جعبه کنترل قوی و پروب ابداعی تلسکوپی جدید طراحی و ساخته شده توسط شرکت معتبر okm آلمان است .  کار این دستگاه کلا بی سیم است و صفحه کنترل آن که به صورت تاچ اسکرین می باشد و به زبان های مختلف دنیا ارائه شده است .


دستگاه ای اکس پی 6000 | exp 6000 چه نوع دستگاه گنج یابی است ؟

این دستگاه سری جدید دستگاه های فلزیاب تصویری شرکت okm آلمان است که در آن از جدید ترین تکنولوژی های دنیا و اسکنر سه بعدی استفاده شده تا کار با آن برای مشتریان آسان شود و نتیجه دلخواه را به کاوشگران گنج بدهد.


فلزیاب ای اکس پی 6000 شرکت او کا ام آلمان مشابه چه دستگاه فلزیابی است ؟

همینطور دستگاه فلزیاب تصویری Exp6000 نمونه کامل شده ی دستگاه Exp 5000 شرکت او کا ام می باشد و تکنولوژی های پیشرفته بکار گرفته شده در این دستگاه باعث سهولت کاوشگران در گنج یابی میشود.

 

قیمت دستگاه ای اکس پی 6000 _ okm exp 6000 price

قیمت دستگاه ای اکس پی EXP 6000 مدل پرو = € 20000 یورو


قیمت دستگاه ای اکس پی 6000 EXP مدل پرو پلاس = € 28000 یورو


قیمت دستگاه فلزیاب و گنج یاب okm و قیمت دستگاه فلزیاب okm نسبت به میزان کارایی این دستگاه ها مقرون به صرفه است و مطمئناً از خرید آن پشیمان نخواهید شد .

 

سهولت استفاده از دستگاه Exp6000 Okm
رابط کاربری چند زبانه و سیستم بی سیم بسیار منحصر به فرد اجازه می دهد کاوش و اسکن آسان گردد . این دستگاه فلزیاب OKM EXP 6000 با استفاده از نرم افزار ویژوالایزر سه بعدی به تجزیه و تحلیل اسکن های زمین برای شناسایی اشیاء و تعیین عمق و گنج یابی و ابعاد اهداف زیرزمینی مانند آثار باستانی، گنجینه های با ارزش و اقلام تاریخی است.


Exp 6000 okm تا چه عمقی را شناسایی می کند ؟


دستگاه ای اکس پی6000 نسبت به حجم و اندازه فلز یا گنج میتواند تا عمق 25 متر طلا و 40 متر حفره را شناسایی کند .
انواع فلزات و حفره یا فضای خالی در زیر زمین قابل تشخیص تفکیک و شناسایی است .
با استفاده از آنتن تلسکوپی در گنج یاب ای اکس پی 6000 می توان میران را تحت پوشش قرار داد .


ای اکس پی 6000 در دو مدل پرو & پرو پلاس  Exp 6000 pro & Exp 6000 pro plus

دستگاه ای اکس پی 6000 در دو مدل پرو و پروپلاس به کاربران عرضه میشود و تفاوت این دومدل در تعداد آنتن و عینک چشمی این دستگاه است.
مدل پرو پلاس علاوه بر تکنولوژی هایی که در مدل پرو استفاده شده است دارای عینک چشمی , هدفون بی سیم سنسور LIVE STREAM ( لایو استریم ) و تونل سنسور است.

 
 

لوپ تلسکوپی EXP 6000چه کاربردی دارد elescopic Probe ؟
یکی از اختراعات منحصر به فردشرکت okm او کی ام آلمان این پروب اسکن زمین است . پروب تلسکوپی را می توان بنا به نیاز از نظر طولی بزرگ یا کوچک کردتا محیط بزرگتر را در زمان کمتری اسکن کند .
 

ImageWireless Technology

تکنولوژی وایرلس(بی سیم)

قطعات  دستگاه exp 6000 از طریق وای فای به هم متصل هستند و بی سیم هستند .همه پروب ها اطلاعات را از طریق بی سیم به میله تلسکوپی و دستگاه اصلی ای ایکس پی exp 6000 می فرستند.

ImageLiveStream

اسکن زنده (لایو استریم)

سنسورزنده (لایواستریم) به شما کمک می کند که سریع داخل خاک زیر زمین را ببینید و گنج های پنهان در آن رابیابید.اینخیلی پیشرفته از طریق عینک  ویدیوییاندرویدصورت می گیرد.

ImageLayout Selection

انتخاب رنگ پس زمینه

بخش کنترل ای اکس پی exp 6000 دارای چندین رنگ پس زمینه و رنگهای مختلف است تا کار شما را برای محیط های مختلف بهینه سازی کند که شما هم در شب تاریک خوب صفحه دستگاه exp 6000 را ببینید و چه در زیر نور شدید خورشید صفحه دستگاه معلوم باشد .

ImageMultilingual GUI

بخش کنترل چند زبانه

ای اکس پی exp 6000 به زبانهای مختلف دنیا قابل تنظیم است تا اپراتور به راحتی کارهای مختلف دستگاه exp 6000 را بفهمد.تمام منو و گزینه های مختلف دستگاهexp 6000  به زبانهای مختلف دنیا ترجمه شده است.

ImageVisualizer 3D

برنامه ویژوالایزر سه بعدی

برای بررسی دقیق تر و بهتر اسکن های زیر زمین ای اکس پی exp 6000 این امکان را فراهم می سازد که از طریق یو اس بی تصاویر را به یک کامپیوتر با برنامه ویژوالایزر منتقل کنید و در انجا به صورت کامل انها را تحلیل کنید .

Image

Touch Screen

کنترل تاچ اسکرین

علاوه بر یک ولوم کنترل چند کاره ،کاربر می تواند از کنترل تاچ اسکرین ای اکس پی exp 6000 استفاده کند .به همین خاطر استفاده از این فلزیاب طلایاب و گنجیاب تصویری  ساده و سریع است.

 photo 2017 08 13 17 49 06

 

 
تکنولوژی وایرلس _ بی سیم _ بکار گرفته شده در گنج یاب ای اکس پی 6000
قطعات این دستگاه از طریق وای فای با هم ارتباط برقرار می کنند و بی سیم هستند .همه پروب ها اطلاعات را از طریق بی سیم به میله تلسکوپی و دستگاه اصلی می فرستند. این عمل باعث شده مشکلات اتصال از طریق سیم برطرف شده و اسکن راحت رابرای کاربر به عمل آورد .
اسکن زنده فلز ، لایو استریم EXP 6000
سنسور اسکن زنده ( لایو استریم ) به شما کمک می کند که سریع زیر زمین را ببینید و گنج های پنهان در آن را بیابید.این تکنولوژی پیشرفته از طریق عینک ویدیویی ، اندروید صورت می گیرد.
صفحه نمایش دستگاه EXP 6000 زیر نور خورشید و در تاریکی شب چگونه عمل می کند ؟
بخش کنترل ای اکس پی 6000 دارای چندین رنگ پس زمینه و رنگهای مختلف است تا کار شما را برای محیط های مختلف بهینه سازی کند که شما هم در شب تاریک خوب صفحه دستگاه را ببینید و چه در زیر نور شدید خورشید بتوانید به راحتی اطلاعات صفحه طلایاب ای اکس پی 6000 را مشاهده نمایید
زبان های موجود در دستگاه ای اکس پی 6000 Exp 6000 okm LANGUEAG
یونیت اصلی ای اکس پی 6000 به زبانهای مختلف دنیا قابل تنظیم است تا اپراتور به راحتی بتواند ارتباط خوبی با بخش کاربری دستگاه برقرار کند .تمام منو و گزینه های مختلف دستگاه به زبانهای مختلف دنیا ترجمه شده است.
رابط کاربر گرافیکی دستگاه طلا یاب تصویری OKM EXP 6000 در زبان های زیر قابل دسترسی است:
آلمانی انگلیسی عربي فارسی Ελληνικά پارسی 中文 هلند Български

برنامه ویژوالایزر سه بعدی بکارگرفته شده در EXP 6000
برای بررسی دقیق تر و بهتر اسکن های زیر زمین و دفینه یابی ای اکس پی 6000 این امکان را فراهم می سازد که از طریق USB تصاویر را به یک کامپیوتر با برنامه ویژوالایزر منتقل کنید و در انجا به صورت کامل آنها را تحلیل و آنالیز کنید .
کنترل تاچ اسکرین EXP 6000 OKM
علاوه بر یک ولوم کنترل چند کاره ،کاربر می تواند از کنترل تاچ اسکرین ای اکس پی 6000 استفاده کند .به همین خاطر استفاده از این اسکنر زیر زمین ساده و سریع است.


مهمترین نوآوری های فلزیاب eXp 6000 OKM
در مجموع بی سیم ، تمامی اجزای برقراری ارتباط از طریق WiFi است.
تمامی پراب های اندازه گیری شامل یک ژیروسکوپ یکپارچه است ، حسگر چرخش.
دارای یک پراب تلسکوپی جدید برای اکتشاف و اسکن فلز و گنج بهینه .
سنسور ویژه‌ی معروف، سنسور تونل سنسور LiveStream بکارگرفته شده خصوصا برای ای اکس پی 6000
صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا1024×768 Pixel با قابلیت تنظیم روشنایی خودکار صفحه نمایش EXP 6000
رابط کاربر چندزبانه با پس زمینه و قالب ‌های مختلف برای بهتر دیدن منو ها در هر شرایط محیطی
ردیابی GPS و جهت یابی می تواند توسط کاربر فعال شود 0
فلزیابی از طریق اتصال از طریق عینک آندروید یا تبلت های شخصی برای راحتی اکتشاف و کشف و اسکن بصورت زنده .
خروجی صدا از طریق بلندگوی داخلی، هدفون سیمی استاندارد یا هدفون های بلوتوث بدون سیم.
باطری تامین برق بدون کابل با قابلیت شارژ دوباره.
نرم‌افزار ویژولایزر سه بعدی تجسمی برای تجزیه و تحلیل عمقی از اسکن زمین انتقال آسان اطلاعات از طریق پورت USB، بدون نیاز به نصب درایور اضافی می توانید با EXP 6000 براحتی کار کنید .
فلزیاب تصویری ای اکس پی 6000 چه دفینه هایی را می تواند کشف کند ؟
دستگاه eXp 6000 یک اسکنر کامل با عمق نفوذ بالا ، برای شناسایی و یافتن فلزهای گرانبها و ارزشمند ماننده طلا ، نقره ، مس و برنز و حفره های زیر زمینی است .
تشخیص حفره ها و تونل های زیرزمینی از قبیل دیوارها ، پایه‌ها ، مجسمه‌ها ، مقبره‌های باستانی ، غارها ، قبور ، حجره‌ها و اکتشافات دفینه ها مشابه ، اکتشاف معادن طلای طبیعی یافتن آثار ارزشمند و گنج‌های نهفته و یا در یافتن شهرک های تاریخی و پناهگاه‌های باستانی ، یافتن آثار باستانی قدیمی و ارزشمند .
نحوه کارکرد دستگاه okm exp 6000
نحوه کار این دستگاه در ویدیو ی بالای صفحه نمایش داده شده است و علاوه بر آن میتوان از دفترچه راهنمای ای اکس پی 6000 که همراه با آن ارائه میشود استفاده نمایید . همچنین هنگام تحویل گرفتن EXP 6000 اطلاعات و آموزشات لازم به شما داده خواهد شد.
می توان با صفحه نمایش لمسی، عینک ویدئو های آندروید و یا تبلت آندروید کنترل آن را بدست بگیرید و بهترین گنج یابی را انجام بدهید .
سنسور های مختلف دستگاه ای اکس پی 6000 exp 6000|
سنسور LiveStream سنسوریست که یک دید مستقیم از زیر زمین را به شما ارائه میدهد مثل این است که شما در لحظه زیر زمین را مشاهده می کنید . و دفیته یا گنج موجود در آن را بوصرت زنده میابید .
از داده های بدست آمده از ای اکس پی 6000 به روی صفحه نمایش عینک به صورت سه بعدی ( 3D ) نشان میدهد و اشیای مدفون شده زیر خاک را آشکار می سازد .
سنسور تونل سنسور تونل EXP 6000 برای یافتن فضاهای توخالی نظیر تونل‌ها ، غارها ، قبور ، سنگرها ، پناهگاه‌ها ، مقبره‌ها و مانند آن‌ها طراحی شده است. بنابراین می توان تغییرات غیرفلزی در خاک زیرسطحی را شناسایی کرد.


منو های مختلف EXP 6000 دستگاه فلزیاب ای اکس پی 6000


1. Ground Scan : با استفاده از سوپر سنسور و یا آنتن تلسکوپی اپراتور قادر است از آنچه در زیر آنتن هست تصویری سه بعدی 3D به دست آورد .
2. با اسفاده از کابل USB دیتای ذخیره شده را به کامپیوتر منتقل نماید.
3. Pinpoint : اپراتور میتواند نقطه دقیق قرار گیری هدف را تعیین و مشخص نماید و قادر است بین فلزات تفکیک قایل شود.
4. Live Scan:اپراتور بدون محدودیت حرکتی قادر است اسکنی آزاد در تمامی جهات داشته باشد . از این آنتن در برداشتهای اولیه اسفاده میشود.
5. Mineral Scan:در این بخش میتوان مواد معدنی و کانی ها را با دقت زیاد تشخیص داد . و از تداخل مواد معدنی در عملکرد سیستم جلوگیری نمود.
6. Tunnel Scan :در این بخش میتوان عمقی ترین تونل ها و فضاهای خالی و مقبره ها را تشخیص داد. تونل یابی میتواند یکی از سر نخ های مفید در زمینه گنج یابی باشد.که گنج یاب ای ایکس پی 6000 آنرا به بهترین حالت ممکن انجام میدهد.
7. Magnetometer : برای تشخیص و حذف فلزات آهنی که ممکن است باعث ایجاد تداخل در جریان اسکن شود مورد استفاده قرار میگیرد . در واقع از مگنتومتر میتوان برای پاکسازی سایتی از اهداف آهنی استفاده میشود.


تجربیات مشتریانی که از دستگاه Exp6000استفاده کردند
بسیاری از افرادی که از فلزیاب تصویری ای اکس پی 6000 استفاده کرده اند بسیار از خرید خود راضی بوده اند و تنوانسته اند اهداف خود را بخوبی اسکن کرده و به نتیجه برسند . به عبارتی مشتریانی که از دیگر دستگاه ها نتوانستند نتیجه بگیرند با استفاده از این دستگاه به نتیجه دلخواه خود رسیده اند .

    

اخیرا گروه هایی اقدام به فروش دستگاه های طلایابی تقلبی نموده اند که هیچگونه کاربردی ندارد و بجز ضررو زیان برای هم وطنان عزیزمان هیچگونه سودی ندارد .
لذا قبل از خرید هر گونه دستگاهی حتما از مشاوره رایگان مهندسین ما استفاده نمایید : جهت استفاده از اطلاعات به روز مشاورین ما و همچنین با توجه به وجود کلاه برداران زیادی که این اواخر متاسفانه پول هم میهنان ما را نابود می کنند حتما با مشاورین ما در تماس باشید .
00971508799773  -  09195699287

این مورد را ارزیابی کنید
(49 رای‌ها)
  • آخرین ویرایش در شنبه, 07 بهمن 1396 11:51
  • اندازه قلم
محتوای بیشتر در این بخش: « جئوسیکر Geoseeker بلک هاوک BLACK HAWK »
X

Right Click

No right click