نکاتی که قبل ازخرید طلایاب باید بدانید

نکاتی که قبل ازخرید طلایاب باید بدانید :

 

طلایاب گوشی : دستگاه روور یو سی  Rover UC بوسیله گوشی وسیستم اندروید شما می توانید اسکن های خود را بصورت زنده مشاهده کنید.


 طلایاب بدون GPS  : دستگاه های شرکت های اروپایی و امریکایی فاقد GPS است ولی در مورد شرکت های جعلی و ایرانی ساز این موضوع صادق نیست و در مواردی دیده شده که با سازمان های دولتی همکاری می نمایند.


طلایاب پالسی : این نوع طلایاب ها دارای عمق کاوش حداکثر 5 متر است برای عمق های بیشتر مشتری نیاز به طلایاب تصویری است.


طلایاب خوراکی : کاوشگران برای خرید طلایاب خوراکی نیاز به خرید ردیاب طلا دارند در سیستم ردیاب طلا با قرار دادن خوراک می توانید همان خوراک را کاوش کنید.


طلایاب جیوه ای : این نوع طلایاب در اصل همان سیستم ردیاب شاقول است .


طلایاب سونی ژاپن : این سیستم کاملا جعلی بوده و چنین شرکتی وجود خارجی ندارد.


طلایاب سنتی : این نوع طلایاب در اصل همان سیستم ردیاب انتی است که در قدیم با استفاده از چوب برای پیدا کردن اب استفاده می شد و اکنون با پیشرفت علم و تکنولوژی شما با استفاده از ردیاب انتی قادر به کاوش انواع فلزات می باشید.


طلایاب ضد اب : سیستم های زلایاب شرکت گرت Gareett در مدل های ضد اب موجود است.


طلایاب لیزری : سیستمی که بوسیله لیزر کار کند وجود ندارد سیستم ترمواسکن Thermoscan  شرکت او کی ام okm با استفاده از لیزر شما می توانید محل اسکن خود را بصورت دقیق مشخص کنید.


طلایاب ماهواره ای : یک روش کلاهبرداری است و اصلا چنین موضوعی صحت ندارد.


نمایندگی طلایاب در دبی : شرکت اسپادانا نماینده رسمی شرکت های امریکایی و اروپایی OKM –  GDI – ACCURATELOCATORS می باشد .


طلایاب یونانی : شرکت اسپادانا نماینده رسمی شرکت جی دی ای GDI یونان می باشد .


طلایاب Bionic 01 : این سیستم مربوط به شرکت OKM المان می باشد .این سیستم دیگر تولید نمی شود و اکنون BIONIC  X4 تولید می شود.


طلایاب GPZ 7000 : این سیستم مربوط به شرکت مینلب MINLAB  استرالیا است . این سیستم جز سیستم های بوقی است با عمق حداکثر 5 متر و پیشرفته ترین سیستم بوقی شرکت مینلب MINLAB است


طلایاب یونی : سیستم های ردیاب بدنبال یون فلز در زمین می گردد و در محلی که تجمع یون است به محل ان کشیده می شود .


تبدیل گوشی موبایل به طلایاب : هیچ گوشی موبایلی به خودی خود امکان تبدیل به یک طلایاب را ندارد چون هیچ سیستمی بر روی ان قرار داده نشده است و ان فقط یک نرم افزار ساده است و امکان طلایابی ندارد .


طلا یاب امریکایی : شرکت اسپادانا نماینده رسمی طلایاب امریکایی اکیورت لوکاتورز ACCURATELOCATORS  در ایران و دبی است .


طلا یاب لورنز زد 1 LORENZ  : شرکت اسپادانا نماینده رسمی لورنز زد 1 در ایران و دبی  است شرکت DEEP MAX  تولید کننده دستگاه های Lorenz Z1  است . سیستم های لورنز زد 1 بصورت بوقی عمل می کند.


طلا یاب اورجینال : برای دریافت سیستم های اورجینال فقط فقط از نماینده رسمی شرکت که در سایت شرکت معرفی شده خریداری نمایید . و پس از دریافت سیستم شماره سریال را برای شرکت ارسال نمایید و تاییده را از شرکت دریافت نمایید .

شرکت اسپادانا  فروش ; بهترین ; فلزیاب ; تصویری ; طلا یاب; حفره یاب ; معدن یاب ; نقطه زن ; ردیاب

نماینده رسمی محصولات شرکت او کی امOKM ، لورنزLORENZ ، گلد دیتکتورزGDI ، فیتزجرالد ، ماین لب MINLAB، دلتا پالس در ایران ، امارات متحده عربی  ، افغانستان ، روسیه

 

 

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
  • آخرین ویرایش در یکشنبه, 14 آبان 1396 17:12
  • اندازه قلم
X

Right Click

No right click