آنچه باید در مورد فلزیاب بدانید و نمی دانید

فلزیاب METAL DETECTORS دستگاه یا وسیله ای است که با استفاده از آن شما می توانید زیر زمین را اسکن نمایید . قیمت انواع دستگاه های ، فلزیاب های ، طلایاب های تصویری امریکایی آلمانی ، فلزیاب یونانی ، انگلیسی ،  جی پی ، پالسی اورجینال را مستقیم از کارخانه سازنده را از ما دریافت نمایید . یک  فلزیاب  خوب  با قیمت کارخانه سازنده را تنها در فلزیاب اسپادانا دریافت نمایید . انواع فلزیاب های معتبر دنیا با عمق قابل قبول در ایران تحویل بگیرید .

 


عکس ، تصویر ، تصاویر ، انواع دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای لورنز ، او کا ام okm  

شما می توانید عکس متنوع ترین فلزیاب های دنیا را داخل صفحه اصلی سایت ganjiabspadana.com  مشاهد نمایید . توجه داشته باشید تصاویر دستگاه های اورجینال از کارخانه سازنده برای هر کدام از دستگاه های فلزیابی داخل گالری هر محصول نمایش داده شده است . توجه داشته باشید دستگاه های جعلی را تشخیص دهید .

 


معنی فلزیاب به انگلیسی

METAL DETECTORS معادل کلمه فلزیاب در فارسی است و ترجمه تحت الفظی آن به معنی آشکار ساز می باشد . ولی در فارسی به این نوع دستگاه ها که قابلیت کشف زیر زمین را دارند به فلزیاب معروفند .

 


اجاره ، خرید ، فروش ، انواع ردیاب فلزیاب و طلایاب اورجینال و کارکرده

فلزیاب اسپادانا هیچگونه اجاره فلزیاب ندارد و برای اطلاع از موجود بودن دستگاه دست دوم نزدیک به نو که کارکرد کمی داشته اند می توانید با شماره 09195699287 در تماس باشید .

 


قیمت فروش انواع لوپ برای فلزیاب ، انواع کویل فلزیاب

شما بسته به نیاز خود و دستگاهی که استفاده می کنید می توانید با مشاورین ما در تماس باشید و لوپ و کویل اصلی را مستقیم از شرکت سازنده دریافت نمایید . شما با خرید از فلزیاب اسپادانا می توانید این اطمینان را داشته باشید که کویل و لوپ اصلی را دریافت می کنین .

بعضا دیده شده افرادی سودجو با مونتاژ لوله های پلیکا و غیره اقدام به کلاه برداری از هموطنان عزیز نموده اند . قیمت اعلام شده توسط شرکت سازنده فقط از شما دریافت میگردد . جهت دریافت لیست قیمت کویل و لوپ به لینک زیر مراجعه نمایید .

دانلود لیست قیمت کویل و لوپ

 


ساخت انواع سیستم های – سنسور های - فلزیاب دستی یا دست ساز

اکیدا توصیه می شود از خرید ، استفاده ، و یا ساخت انواع سیستم های فلزیابی که با عنوان فلزیاب دستی یا دست ساز به شما معرفی میگردند پرهیز نمایید چرا که علاوه بر اینکه پول و سرمایه خود را به هدر داده اید وقت خود  را نیز طلف نموده اید . این نوع دستگاه ها با استفاده از کیت های مربوطه فقط برای سرگرمی و اسباب بازی کودکان مناسب هستند و کاربرد حرفه ای از این نوع سیستم ها  نمیتوانید دریافت نمایید .

 


کاتالوک انواع فلزیاب و ردیاب نقطه زن ، شعاع زن

شما می توانید کاتالوگ و لیست قیمت انواع فلزیاب ، ردیاب و نقطه زن و شعاع زن معتبر تولیدی از شرکت های معتبر را از لینک زیر دانلود نمایید .

دانلود کاتالوگ و لیست قیمت فلزیاب

 


فلزیاب کوچک انواع شاقول فلزیاب شاقولی جیوه ای

شاقول از قدیم الایام برای امور فلزیابی مورد استفاده قرار می گرفته است . ولی اخیرا افرادی با عنوان این مطلب که ما فلزیاب شاقولی جیوه ای اقدام به کلاه برداری از عزیزان هموطن می نمایند . توجه داشته باشید هیچگونه وسیله معتبری با عنوان شاقول جیوه ای وجود ندارد .

دانلود انواع قیمت فلزیاب تصویری و قیمت

 


نام انواع مارک فلزیاب کبری ، کبرا 5000 , 2015 ,  4000 , X2 , 11   4500 , ، 400 ، 7000 ، 8000

افرادی سود جو با پخش تصاویری از یک صفحه مانیتور همراه با یک کالسکه اقدام به فروش دستگاه های جعلی می کنند . اینها همه ایرانی ساز هستند و چون اسم کبری قشنگ بوده فقط شماره جلوی ان گذاشتن .

 

شما با بازدید از سایت  فلزیاب اسپادانا  لیست انواع مدل های فلزیاب و گنج یاب را مشاهده می کنید و میتوانید آنها را مقایسه کنید.

 

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  • آخرین ویرایش در دوشنبه, 15 آبان 1396 11:17
  • اندازه قلم
X

Right Click

No right click