هدر دادن عمر و سرمایه بر سر 3 میلیون

هدر دادن عمر و سرمایه بر سر 3 میلیون

 

فروشنده های دستگاه های جعلی مسلما برای جذب مشتری بیشتر و فروش بالاتر قیمتهایی پایین تر از قیمت معمول و معقول بازار ارائه می دهند. بعد از مدتی فروش این سئوال برای مشتری های انها پیش می اید که چرا قیمت این شخص یا شرکت پایین تر از حتی نرخ خود شرکت سازنده است. این شرکتها هم که دفعه اول نیست با این سئوال روبه رو می شوند دست به توجیه می شوند که چون ما از سازنده عمده می خریم قیمت بهتری از شرکت سازنده می گیریم.متاسفانه وقتی با خود سازنده چک می کنیم اصلا حتی اسم این شرکت که خیلی عمده خریداری کرده را هم نمی داند.

عده دیگری از جعلی سازان می گویند که ما همان قطعات و وسایل را از شرکت سازنده می خریم و داخل ایران مونتاژ می کنیم . بعد از یک مکاتبه ساده با شرکت سازنده متوجه می شویم که چنین چیزی نیست و شرکت سازنده هیچ گاه این شرکت را قبول نداشته و ندارد که قطعات جانبی و شیوه کار دستگاه های خود را به این شرکت بدهد.

عده دیگری از افراد جعلی ساز اصل سیستم را از شرکت سازنده می خرند ولی قطعات جانبی ان  مثل لوپ و کابل را خودشان در داخل تولید می کنند. مشتری هم که بر طبق عادت چندین محل را چک می کند و قیمت می گیرد بعد پایین ترین قیمت را انتخاب می کند. غافل از اینکه کل بازی را باخته است و دستگاه اصل با قطعات جعلی جواب نمی دهند . آیا ارزش این را دارد که واسه دو یا سه میلیون تومان ارزانتر خریدن یک وسیله جعلی یا در حد جعلی خرید که کارایی چندانی ندارد؟ آیا نخریدن این وسیله بهتر از سرگردانی و نا امیدی در صحرا و بیابان نیست .

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  • آخرین ویرایش در شنبه, 20 آبان 1396 16:58
  • اندازه قلم
X

Right Click

No right click