کدام طلایاب کارایی بهتری دارد ؟ طلایاب لیزری یا فرکانسی ؟

کدام طلایاب کارایی بهتری دارد ؟  طلایاب , Gold detectors لیزری یا فرکانسی ؟

دستگاه طلایاب , Gold detectors فرکانسی به این صورت عمل می کند ؟

دستگاه , طلایاب , Gold detectors , فرکانسی که از جسم مورد نظر پخش میشود را دریافت کرده و عکس العمل نشان میدهد . 

در این نوع  طلایاب , Gold detectors بزرگ و کوچک بودن فلز یا طلا در شناسایی آن مأثر است ، وقتی فلز یا طلا کوچک باشد دستگاه نمیتواند در عمق زیاد آن را شناسایی و اسکن کند . به طور مثال : دستگاه , طلایاب , Gold detectors نمیتواند یک سکه را درعمق ۲ متری شناسایی کند.

در دستگاه , طلایاب , Gold detectors لیزری بزرگ و کوچک بودن فلز یا طلا تاثیری در شناسایی آن ندارد . به طور مثال دستگاه , طلایاب , Gold detectors لیزری میتواند ۱ سکه را در عمق ۷ مترشناسایی کند . بنابر این دستگاه , طلایاب , Gold detectors لیزری بهتر از فرکانسی است. 


اولین دستگاه , طلایاب , Gold detectors در سال 1919 برای پیدا کردن بمب در فرانسه و پس از جنگ جهانی اول ساخته شده . 

دستگاه , طلایاب , Gold detectors و تشخیص اهداف غیرواقعی یا بی ارزش و ذرات فلز یا طلا کم ارزش :

 سیستمهای طلایابی , Gold detectors در صورتی که متناسب با مواد معدنی و منابع محل هدف  و آلیاژ و عمق هدف تنظیم نگردد موجب انحراف در تشخیص و ایجاد خطا در تفکیک هدف مورد نظر میگردد .

وسایل بی ارزش باستانی که مربوط به مکان هایی میباشد که مردمان در قدیم در آن نقاط زندگی می کرده اند موجب افزایش خطا در سیستم های دستگاه های , طلایابی , Gold detectors میگردد و این موضوع اجازه نمیدهد افرادی که در این نقاط به دنبال اثارباستانی فلزی مانند طلا می باشند به موفقیت دست یابند. 

 اهداف و منابع مانند آهن یا آهن زنگ زده یا اهداف غیرآهنی که ترکیبی با سرعت خود سوزی بیشتری داشته و تبدیل به اکسید میگردد میتواند بر روی سیستم اثرگذار باشد و این اهداف غیرواقعی ، علائمی به جای هدفی مانند طلا را تشخیص دهد .

اینکه سیستم های دستگاه های , طلایابی , Gold detectors با خطا روبرو میگردند بستگی به تنظیماتی است که اپراتور در کار با دستگاه , طلایاب , Gold detectors داشته و در سیستمهای دستگاه , طلایاب , Gold detectors ولتاژ القائی تشخیص نوع صدا با اپراتور است و در سیستم دستگاه , طلایاب , Gold detectors فرکانس القائی دارای صدا یکسره تشخیص و تفکیک صدا با تجربه اپراتور در نحوه تشخیص  سیستم و دستگاه دستگاه , طلایاب , Gold detectors بستگی دارد.

در سیستم دستگاه , طلایاب , Gold detectors  آنتن دار یا رادار زمینی دستی یا دوربین حرارتی راداری یا جذبی عملیات تشخیص هدف با نوع تعیین منابع و آلیاژ و عمق هدف امکان موفقیت را افزایش داده و اپراتور می تواند با تغییر در تنظیمات نوع مواد معدنی و منابع و آلیاژ و ابعاد هدف را در سیستم ، دستگاه , طلایاب , Gold detectors تعیین نموده تا شکل تنظیم سیستم را بدست آورد و وضعیت متناسب را در آن موقعیت ایجاد نماید تا عوامل انحراف تا حد ممکن کاهش یابد و این سیستم ها در صورتی که با دقت و مناسب تنظیم گردد بر روی نقطه واقعی واکنش نشان خواهد داد و بیانگر درست عمل نمودن دستگاه , طلایاب , Gold detectors است و میتواند پنهان نمودن یک هدف شبیه سازی شده و کاوش آن هدف فرضی باشد  در صورتی که در عمل کاربر اپراتور نتواند هدف را درست کاوش نماید از بی نظمی در تنظیم سیستم دستگاه , طلایاب , Gold detectors می باشد .

سیستم های راداری یا رادار زمینی دستی ترکیبی یا آنتن دار امکان ندارد با یک تنظیم بر روی چند نقطه در یک محل واکنش نشان دهد.

جهت اطلاع از آخرين آخبار و  اطلاعات دستگاه هاي فلزياب | طلاياب | گنج ياب | قيمت | فروش  شرکت معتبر تولید کننده آمریکایی ، یونانی ، استرالیایی ، آلمانی با مشاورين ما در تماس باشيد . 09195699287  00971508799773

 

این مورد را ارزیابی کنید
(7 رای‌ها)
  • آخرین ویرایش در یکشنبه, 14 آبان 1396 17:23
  • اندازه قلم
X

Right Click

No right click